Wednesday 25 October 2017

Best Forex Klemme Side


TTM SqueezeBB Squeeze Jeg fikk bbsqueeze fra forumet. Kan noen fortelle meg betydningen for fargen (grønn og rød) i midten. Thx for din oppmerksomhet. basert på boken som heter. bollinger på bollinger band: bbsqueeze indikator viser avstanden mellom bollingers øvre og nedre bånd. når indikatorfarge endres til rødt. det betyr at den bearish trenden og den høyere røde kolonnen betyr at avstanden mellom to band i bearish trenden blir mer. på hele måten. rød viser bearish trend og blå viser bullish trend. Jeg der en måte å kode BB klemme lineært. i stedet for å vise bullishbeariske tendenser i prisbevegelsen. bare for å vise bredden på bandet jeg har en ide om bollinger presse jeg antar det vil være svært nyttig ideen er avstanden mellom øvre og nedre linjer av bollinger hvis de er mindre enn en verdi så ingen handel og vi bare handle hvis over som 20 pips eller noe alt det jeg fant var ikke om denne ideen og det hadde keltner kanal og momntum med det jeg trenger bare det å være slik dette indikatoren er bare prikker eller firkanter og veldig enkel, så det er mulig å gjøre denne indikatoren. Jeg la til en handelsutløsermelding til indikatoren. Du kan kontrollere skriftstørrelsen og plasseringen. MODIFIED SOURCE CODE ATTACHED. en av folket PM og anbefale denne enkle en Er det mulig å endre varselet slik at det varsler på slutten av linjen i stedet for dagens bar bbsqueeze pluss ma Noen vet om det eksisterer en versjon av BBsqueeze med MA satt på det Bollinger Band Squeeze - ND Vennligst hjelp Jeg har følgende problem. Første bånd Svart farge: 20 periode med standardavvik 2.0 Andre bånd Hvit farge: 10 periode med standardavvik 2.0 Oppsetttilstand: Når både øvre og nedre 20-periode Bollinger Bands går inn i 10 periode, så vil Bollinger-bandet forvente en kraftig pause. - Eksempelbilde er vedlagt - Jeg leter etter en tilpasset indikator som viser noen slags histogrambjelker inne i indikatorvinduet. Så langt ingen suksess. De fleste indikatorene bruker Keltner-band med Bollinger-bandet. Oppsettet mitt bruker to sett med bollinger band med forskjellige innstillinger. Jeg søker etter internett og finner ingen løsning hittil for dette enkle problemet. Så kom jeg tilbake til Forex-tsd som det er det beste MT4 tilpassede kodings - og indikatorforumet, og jeg fant mange flotte indikatorer via Forex-tsd. davidjohny: Jeg har følgende problem. Første bånd Svart farge: 20 periode med standardavvik 2.0 Andre bånd Hvit farge: 10 periode med standardavvik 2.0 Oppsetttilstand: Når både øvre og nedre 20-periode Bollinger Bands går inn i 10 periode, så vil Bollinger-bandet forvente en kraftig pause. - Eksempelbilde er vedlagt - Jeg leter etter en tilpasset indikator som viser noen slags histogrambjelker inne i indikatorvinduet. Så langt ingen suksess. De fleste indikatorene bruker Keltner-band med Bollinger-bandet. Oppsettet mitt bruker to sett med bollinger band med forskjellige innstillinger. Jeg søker etter internett og finner ingen løsning hittil for dette enkle problemet. Så kom jeg tilbake til Forex-tsd som det er det beste MT4 tilpassede kodings - og indikatorforumet, og jeg fant mange flotte indikatorer via Forex-tsd. Gjorde denne versjonen tror dette er kanskje du leter etter, når stolpene er blå, skjer klemmen ellers stolpene er røde. Forex Marketing har et gigantisk problem. Dens dyrt - veldig dyrt. Gjennomsnittlige kostnader for søkeord via Pay Per Click kan være så høyt som 20. I denne situasjonen er det helt kritisk at du får alt du kan fra hver besøkende til nettstedet ditt. En smart strategi er å bruke høykonverteringskryssingssider for å få potensielle e-postadresser for oppfølgingsmarkedsføring - før du sender dem videre til produktsalgsstedet. Denne strategien sikrer at du har mulighet til å få tilbake investeringen fra 90-98 besøkende som ikke vil kjøpe ditt Forex-produkt ved første besøk. Du kan øke effektiviteten av pressepressen din ved å ta deg tid til å sparke noen grunnleggende elementer opp et hakk. Her er forbedringene som vil levere de beste umiddelbare resultatene: Verdifullt pre-sell-tilbud Målet med pressetiden er å samle besøksnavnet og e-postadressen for fremtidige oppfølgingsemails. For å få denne informasjonen, må du overbevise din besøkende om at de får noe verdifullt i bytte. Jeg anbefaler at du vurderer produktet eller tjenesten og bruker et element av det som en spesiell rapport, video eller lyd som pre-selger produktet. På den måten får en person som registrerer tilbudet ditt en del av banen og oppfordres til å kontakte deg for ytterligere informasjon. Oppmerksomhet Å få overskrift En presseside er et direkte responsverktøy. Den er designet rundt å få et enkelt mål - e-postadressen til besøkende. Som med andre direkte responsverktøy er det viktig å ha en god overskrift. Fokus på å understreke den 1 fordelen din Forex-verktøy leverer. Ikke prøv å være smart. Bare gi leseren nøyaktig hva de kan få fra å fortsette å lese pressen din. Nysgjerrighetskrevende kuler Husk at målet med din presseside er å få en e-postadresse. Bruk nysgjerrighetskuler for å få potensialet ditt til å tenke på produktet ditt. Ikke skisser den totale fordelen. Vær coy og rettslig. Du vil at prospektet ditt klør for å gi e-posten sin for å få det du mener er lovende. Viktigst, gjør det enkelt å få tilbudet ditt. Et enkelt navn og e-postadresse skjema er tilstrekkelig. Ive har også sett stor suksess med bare å be om en e-postadresse på pressesider. Motstå trang til å lage lange former som ber om informasjon som ikke er umiddelbart nyttig. Som en tommelfingerregel reduseres konverteringene dine med hvert ekstra felt plassert på skjemaet ditt. Bruk disse tipsene for å gjøre pressepressen din til et kraftig verktøy for å få dine Forex-prospekter i salgstrakten din. Tilbring tiden for å skape et overbevisende tilbud, selg fordelene med en klar overskrift, lokke med nysgjerrighetskuler, og tett avtale med en enkel optin for maksimale resultater. EURUSD er det mest omsatte valutaparet i verden. Den har gjort en betydelig rute i 2009, begynnende på 1.391700, toppet på 1.512000 og handler for tiden på 1.434300. Som du ser, var dette året for USD-svakheten og EUR-styrken. Men hva kommer til å skje i 2010 Hvordan vil USD vs EUR-kampen se da Naturligvis vet ingen sikkert. Du bør alltid streve for å ta dine beslutninger for deg selv og ikke basere dem på anbefalingene fra andre uten å vurdere dem for deres fortrinn og logikk. Når det er sagt, har jeg min egen forutsetning om hvor dette valutaparet går i 2010. Du kan velge å handle på dette synspunktet eller ikke. Jeg tror at 2010 vil være året for reversering. USD vil stige og EURUSD-prisen vil gå ned. Jeg baserer denne prediksjonen på en rekke faktorer: 1. USD har lidd i 2009 fordi alle øynene var på Amerika og finanskrisen som rammet den. Men dette er en global krise, og jeg har en følelse av at Europa vil være der midt i det i 2010 mye mer enn i 2009. Dette vil veie ned på euroen. 2. Ben Bernanke, leder av Federal Reserve har antydet at det kan være rentestigning i Amerika snart. Akkurat nå er renten i USA på nesten null. Selv en liten økning vil gjøre dollaren til en mye mer tiltalende valuta, og øke verdien. 3. Det ser ut til at EU er langt fra forent så langt det er enkeltmedlemmene. Noen land ser ut til å ha vært klar for denne krisen, mens andre har lidd enormt på grunn av det. Hellas har allerede hatt en reduksjon i kredittverdiene, og Spania er under en lignende trussel. Begge disse landene bruker euroen, så det vil bli under enda større press snart. Naturligvis er det utfordringer Amerika må møte som et økende underskudd og flere økonomiske problemer. Mens det ikke var ute av skogen ennå, ser det ut til at den fulle bruden av krisen har gått forbi. Gjenoppretting, sakte og gradvis kan det være, synes å være i ferd med å begynne. Derfor tror jeg at den amerikanske dollaren vil seire i USD mot Euro-kampen i 2010. Det er mange forskjellige måter å tjene penger på i Forex, men bare en måte å miste det, og det er å la dine tap ut av kontroll. De fleste handelsfolk har rett og slett ingen anelse om hvordan man skal stoppe og hvordan man skal klare den totale egenkapitalen og de mister. Her ser vi på hvordan du bruker riktig Forex Money Management for større gevinster. Hvis du legger et stopp, gjør ikke feilen med å tenke på et nært stopp, reduserer risikoen. Det ser jeg ikke handelsmenn som risikerer 10 eller 20 ticks, og dette er latterlig og alt de gjør, blir stoppet. Du må risikere å få en gevinst, og dette betyr ikke at det er utslett, det betyr å ta nok risiko for å få en gevinst. Når du plasserer stopper, sørg for at de står bak et fast nivå av motstand eller støtte normalt, vil jeg være ute etter å risikere 50-100 flått og se etter en gevinst på minst 3-5 ganger dette beløpet. Som du kan samle denne typen stoppeplassering, vil det ikke passe daghandlere eller scalpers, men dette er en dum måte å handle uansett, da all daglig volatilitet er tilfeldig i denne perioden. Du kan ikke få oddsen på din side, du kunne i dager før øyeblikkelig prisleveranse, da noen få hadde prisene før alle andre, men de dagene er historie. Enten svinghandel eller langsiktig trend følger, fortjenestepotensialet er langt bedre, og du kan få oddsen på din side og vinne. Du kunne i dager før øyeblikkelig prisleveranse, da noen få priser hadde før alle andre, men de dagene er historie. Hvor mye bør du risikere per handel En masse vanlig visdom forteller deg 2, men for de fleste handlende med små kontoer er dette ikke et alternativ, for å gjøre anstendig gevinster du trenger å risikere 5 - 10. Du bør også aldri diversifisere på en liten konto, som alt du vil gjøre er å fortynne potensielle gevinster, fokusere på de beste handler og slå handel du liker best hardt. Hold alltid øye med kjernekapitalen din, og hvis du tjener mye penger raskt, ta det bare - hvis kontoen min stiger med 20 eller mer på kort tid, banker jeg det og tar en pause fra handel. Hvis du bruker de ovennevnte enkle pengenehåndteringstipsene, vil du maksimere belønning og begrense risikoen og kunne målrette trefems årlige gevinster og nyte valutahandel suksess. NYTT 2 X GRATIS ESSENTIAL HANDELER PDFS ESSENTIAL FOREX TRADING COURSE Utrolig, som et resultat av teknologi, kan alle som ikke har riktig opplæring oppnå inntekter fra valutahandel ved bare å benytte automatisert handelssoftware som signaler og roboter. Likevel, ved å velge for å lære valutahandel, er du hele tiden et skritt foran de som ikke utfører noe for å forbedre sine egne ferdigheter. For eksempel kan du bøye ytelsen om metoden til å handle på en mer fiendtlig måte ved hjelp av en egnet forvalting av sjanse. Dette problemet skjer faktisk med en av valutavekslingsrobotene når eksperter prøver det alternativet. Bevisstheten om å tolke nyheter er en annen fordel som man kunne få. Fra tid til annen, som tilhører nyhetene, kan det også føre til overdreven bevegelse i bransjen for bare på kortest tid som kan gi deg ekstra inntekt. Hvis du bare er nybegynner og har valgt å mestre handelsvaluta, ikke ta komplisert trening og prøv å få alt selv, mens du sikkert vil bli forvirret og bestemme deg for å gjøre ting halvveis. Det beste å gjøre er å velge en foreslått og etablert prosess, studere og mestre fra den og ta en test av deg selv. Økende fortjeneste fra din egen handel vil være en enorm forbedring for deg å lære enda mer, uansett hvor lite det kan være. Lære og studere ting på egen hånd og få de rette Forex trading strategiene vil sette deg utover resten av mengden. Etter at du har mestret det grunnleggende for Forex trading, kan du deretter gå videre til flere forhånds ting, for eksempel å bruke roboter til å gjøre arbeidet ditt for deg. Demo forex trading kontoer er designet med bare én faktor tatt i betraktning - for å tillate deltakerne å øve sin forex trading ferdigheter i et simulert miljø. Utallige nettsteder har blitt satt opp med den eneste hensikten å gi tilstrekkelig handelskunnskap til de aspirantene som kunne like å lage enkle penger. Hvis du faller i det segmentet, kan du finne resten av passasjerene å være svært fordelaktige fordi jeg vil illustrere visse kompleksiteter knyttet til disse portaler. Noen andre hensikter med disse nettstedene vil også bli skissert i resten av seksjonene. Jeg har allerede listet ut den primære funksjonen til en demo forex trading konto. Kontoen vil bli forhåndslastet med imaginær valuta. Et realtidsforexmarked vil bli simulert ved hjelp av en egnet webteknologi. Du kan handle med denne kontoen, fortjenesten vil bli lagt til med jevne mellomrom til den opprinnelige summen. På samme måte, hvis du bestemmer deg for å kjøpe bestemte valutaer, vil bestemmelsen for det samme også bli inkludert i demo-kontoen. Med andre ord, muligheten til å kjøpe eller selge priser (akkurat som det gjøres på et ekte verdens forex trading marked) vil bli simulert omfattende av disse portaler. 24-timers tilgjengelighet for demo forex trading konto er en annen faktor som skal vurderes. Dermed vil du kunne øve dine ferdigheter og bøye dine strategier når som helst på en dag. Dette er også gjort for å skildre den originale forex trading. Forex trading er ikke bare begrenset til en utveksling. I løpet av disse timene foregår handel på forskjellige deler av kloden. Siden markedet er tilgjengelig 24x7, vil du kunne handle på et hvilket som helst tidspunkt på dagen. Dette eliminerte også behovet for å tilbringe en stor del av dagen som stirrer på dataskjermen og venter på det perfekte øyeblikket for å utøve dine strategier. Som en tommelfingerregel faller den imaginære valutaen som følger med demo forex trading-kontoen i 50000-braketten. Det er veldig mye mulig å investere samme beløp mens handel under virkelige verdenskrav. Ikke desto mindre spør industrinseksperter ofte aspirerende kandidater til å starte handel med mindre beløp. Tap er avgjørende i løpet av de første månedene, og siden du handler med nominelle beløp, kan det ikke påvirke ditt totale markedsutsikt. I løpet av måneder er det viktig at du må begynne å handle med høyere beløp. Dette vil bidra til å realisere høyere fortjeneste. Det er bedre å ta deg tid og deretter begynne å satse i valutamarkedet. Det er sant at folk lager millioner over natten med forex trading. Det er også sant at omtrent 95 prosent av handelsmenn mister sine hardt opptjente penger som utøver feil strategier. Vurder å bli med i diskusjonsfora og møte opp med berømte handlende før du velger en mini-forex-handelskonto. Rikelig hjelp vil bli gitt i disse diskusjonsfora. Mingling med eksperter, vil doble sjansene for slående gull i forex markedet. 1548 25 1548 2010 Helt siden den nye FAP Turbo Swiss Edition har blitt utgitt i markedet, har det vært ganske skudd på det blant handelssamfunnet. Det hevdes å være svært effektiv og presis i naturen. Som alle gode automatiserte handelssystemer, har det blitt designet for å imøtekomme forretningsaktiviteter, selv når du slapper av eller går rundt dine rutinemessige oppgaver eller er involvert i noen andre aktiviteter. Den sentrale ideen om å designe og slippe ut dette handelssystemet er å gjøre Forex trading mindre smertefull. Denne trading programvare er utstyrt med to egenskaper, og det kan derfor fungere som en Forex trading robot samt en Forex trading megler. Det hevdes at dette gjør arbeidet ditt relativt lettere ettersom obligasjonen blir sterkere når den er involvert i samme enhet. Du er fri for den voldsomme oppgaven med å roaming rundt i byen, og søker etter en pålitelig og troverdig megler når dette programmet er installert på din personlige datamaskin. Programmet er i utgangspunktet en oppgradert og forbedret versjon av den sveitsiske versjonen. Det har vært noen ekstra funksjoner og alternativer lagt til den sveitsiske versjonen for å forbedre og administrere handel. Handelssystemet anvender algoritmer i sin progresjon som er komplisert og svært fremskritt. Det er denne sofistikerte algoritmen som krediteres for kravet om å fordoble investeringen i løpet av få måneder. Dette handelssystemet fungerer ikke på Metatrader-plattformen, som de fleste systemer. I stedet fungerer programmet på Dukascopy-plattformen. Dukascopy-markedsposisjonen bidrar til å holde arbeidet stabilt. Det er kjent å være ganske rask og effektiv i sin ytelse, og utfører instruksjonene uten mye forsinkelse. Denne plattformen handler om ekte penger og store klienter. Noen handelsfolk har gått så langt som å si at dette handelssystemet er den beste Forex roboten som er tilstede i markedet for å gjøre din karriere trygg. Personlig kan jeg ikke si mye om at systemet er det beste, men det virker som om systemet er blant det bedre mye av Forex trading roboter tilgjengelig i markedet. Hvis du er interessert i å utdanne deg selv på robotens arbeid, kan du gjøre det gjennom de mange nettstedene som er tilgjengelige på internett, noe som bare illustrerer robotens arbeid. Live video presentasjoner er også tilgjengelige om programvarens arbeid i dybden. Sammenlign topp 10 Forex Robots og se Live Trades Online 25.000 BONUS fra Nylig Live Forex Course holdt i Vegas. Siste forbedret versjon av Forex Robots Brukt av Top Forex Traders Internasjonalt. Finn ut hvilken Forex Robot blir brukt av Forex BrokerTMM SqueezeBB Squeeze Mitt navn er. Vel, PBF, jeg er utvikler av PBF Squeeze. Jeg er så glad for at jeg fant dette forumet og ser at folk snakker om indikatoren min. Helt laget min dag. Det virker som om det er noen spørsmål om Squeeze, jeg antar jeg er kvalifisert til å prøve å svare på noen av dem. Hart var den første som sa PBF Squeeze, og spurte om noen vet hva jeg har gjort med BB Squeeze-indikatoren. Svaret er, absolutt ingenting Det eneste forholdet mellom de to indikatorene er navnet, formatet (hva annet kan du gjøre med unntak av histogrammer, prikker osv.) Og farger. Vi pleide å ha samme mellomlinje, som er en interessant idé. Men hvis du tenker på det (og observer diagramene dine), er BB og KC begge lagre indikatorer. Konseptet er flott, men i virkeligheten virker det ikke. Midtlinjen blir alltid rød mange barer for sent. Og ofte blir det rødt, hakket er over, og markedet er klar til å løpe igjen. Hvis det er klart at min Squeeze har absolutt ingenting å gjøre med den andre, kan du bare ikke si at jeg har endret reglene. Jeg forandret ikke noe. Hart igjen nevnt mitt gode resultat kan være på grunn av tick data. Det er mange diagrammer i forskjellige tidsrammer på nettstedet mitt. Du er velkommen til å be om hva du vil se også. Det har ingenting å gjøre med at jeg bare elsker det som fxbs sa. Totalt fikk meg til å le høyt Først innrømmet han at de betalte programmene - sikkert at de hadde mange ideer og ansatte der, så bare vær oppmerksom på - de skrev mange salesmans crap peddlers presse sine ting. Jeg forstår helt når jeg blir en leverandør, er jeg alene på den andre siden av handelsverdenen, til jeg kan bevise at mine ting kan være i stand til å hjelpe litt. Jeg er ikke fornærmet. Vi er alle brent altfor mange ganger. Hei, jeg har ikke postet bilder på store hus og sportsbiler som noen, og jeg sier aldri at det er lett å handle, bare kjøp og selg fra signalene som genereres av systemet mitt. Jeg sa det er et hardt arbeid, og du trenger bedre verktøy for handel . Hvis det er salgsmannens skit, vel, antar jeg at man kan tjene penger med stokastiske, da er det gratis fxbs som peker på at: absolutelly, høyre trade-off her - mer fart mer noize (små støt), men de (han) forandret BBsqueeeze - (imbaded ma13 typisk pris), ganske som turboJma-skråningen, erstattet squize sentral linje, endret reglene, og selvfølgelig brukte alle salesmans skitne triks som sammenlignet epler med appelsiner pikt. se hvordan han gjorde opp 6 barer sent Jeg er glad jeg har en sjanse til å klargjøre dette her Synes som om du er noen indikator-utvikler-hater LOL Nå betyr mer fart ikke alltid mer noize. Det er absolutt en handel, men det er måter å redusere det, og du trenger ikke å ofre mye. På den måten endret jeg heller ikke reglene, vi har allerede etablert det. Jeg vet ikke hvorfor det ikke var 6 barer sent. Så langt jeg forstår, og direkte sitat fra første innlegget her, går det i utgangspunktet lang tid med blå histogram når du får den første grønne prikken etter en serie med en eller flere røde prikker. kort på rødt histogram. Du kommer inn når Bias-linjen og histogrammet er begge grønne etter en avvik fra min Squeeze, det er mine systemer som regel, så hvorfor er jeg ikke 6 barer førere. Kanskje du ikke visste reglene, kanskje jeg ikke kjenner reglene for hvordan du bruker BB Klem, kanskje jeg var bare 5 barer tidligere. Men alle de store hatter for meg. Virker litt urettferdig Hvis du tror det er salemanere, skitne triks, vel, jeg kommer ikke til å stoppe deg. Men sannheten forblir sannheten. Jeg vet, fra et forretningsperspektiv, jeg kan ikke si Mine indikatorer virker ikke, ikke kjøp fra meg. Det ville være dumt. Men jobber de virkelig Det er nok diagrammer på nettstedet mitt. Hvorfor ikke du være dommeren En annen ting jeg vil påpeke, hvis du bruker nok tid til å finne ut sannheten, kan du ikke si noen av de tingene du sa. Jeg klandrer ikke noen selv, fordi jeg vet at det er mye skit på nettstedet mitt, siden min Squeeze er helt forskjellig fra den andre, er reglene forskjellige også, selv når de skal komme seg ut. My Squeeze har 3 oppsett, 1. Re-entry, ligner på hvordan du bruker den andre pressen, men for oss er det bare vårt RE-oppgangssignal. 2. Counter Trend handel som nevnt ovenfor (forenklet.) (Det er hvordan jeg kom opp med 6 bar sen crap) og 3. både med og counter trend trades. Utgangssignalet mitt vil også være mye bedre enn det andre. Det er fakta. Besøk nettstedet mitt og finn ut at jeg ikke ser hvorfor diagrammet ovenfor er overlegen enn min. Vær også oppmerksom på mitt midtlinje. Det gjør en enorm forskjell. Alle mine indcators er designet for å betjene et handelssystem. Hvis du kjenner systemet, vil du se verdien av indikatorene enda mer. Men jeg vil ikke komme inn i et argument her. La oss si det er bedre. Og vennligst ikke kjøp indikatorer fra eBay Mine indikatorer fungerer bare på TradeStation uansett. Jeg hilser all din innsats Jeg beundrer folk som deler ideer fritt (riktig eller feilaktig). Og det er miljøer som dette som vil hjelpe handelsmenn å komme opp med flere, bedre ideer for å gjøre handel litt enklere. Gjennom årene har jeg lært så mye fra fora som dette og folk som dere. Du vil kanskje ikke at jeg skal være din venn, men jeg er heller ikke din fiende. Du ble skadet av junks, så det var jeg. Jeg tror virkelig at resultatet av min forskning vil gjøre en forskjell. Det gjorde for meg, viste resultatene mine og forandret livet mitt. Men da må du ikke tro på meg, fordi jeg er en leverandør LOL Men hvis du studerer diagrammer på nettstedet mitt og tror det kan gjøre en forskjell, så er 35 pips ikke så vanskelig å lage. Kanskje en dag vil du komme med bedre verktøy, og jeg vil kjøpe dem fra deg. Takk alle. Hold opp det gode arbeidet. Ha en fin søndag og god handel. Hvis du har flere spørsmål, er Id glad for å svare på dem. Jeg vet at dere bruker MT4, ikke TS, og vil ikke kjøpe fra meg, men det spiller ingen rolle. Kanskje noen av dere kan komme opp med en bedre klemme for MT4New BB Squeeze Indicator Ta en titt rundt det meste av nettstedet og vil bare si hvor forfriskende det er å finne noen virkelig nyttig informasjon og ærlig informasjon. Tusen takk, jeg er glad du liker det. Vær så snill å fortelle dine medmennesker på et hvilket som helst forum du besøker. Å ta på spammingfx roboter blir vanskeligere og vanskeligere. Og vi ønsker virkelig å få den gode, ærlige informasjonen der ute gratis. Også pass opp for MT5 metatrader indikatorer kommer i 2011, så vel som gratis trading eBooks og flere artikler og forhåpentligvis noen flere trading system vurderinger. Det ville være flott å ha et akustisk varsel for dette, siden jeg ikke kan være på datamaskinen min hele tiden for å se piler. Jeg prøver dette for tiden og foretrekker det til de andre versjonene. Jeg er sikker på at det er noen som leser dette som kan legge til et varsel for deg. Kanskje dele med dem hvordan du bruker det og gi dem et incitament til å kode det for deg :-)

No comments:

Post a Comment